FORMY PŁATNOŚCI
Dla Państwa wygody przy zakupie w naszym sklepie akceptujemy poniższe formy płatności:
- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
- Płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy sklepu:
Bank: Santander Bank Polska SA.
Numer rachunku: 13 1090 2590 0000 0001 3118 1981
- Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl) i przez PayPro S.A. (przelewy24.pl)
- Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Paypal.com.
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
- Przesyłka Paczkomat InPost
- Przesyłka kurierska InPost
- Przesyłka kurierska pobraniowa Inpost
2. Dostawa Produktów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej realizowana jest przez Inpost S.A.
3. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.
4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 4 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaż
DRODZY KLIENCI
Zwracamy się do Państwa z prośbą o sprawdzenie stanu przesyłki w chwili jej dostarczenia w obecności Kuriera.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy o zwrócenie się do Kuriera o sporządzenie protokołu szkody.
Protokół ten jest zgodnym oświadczeniem stron i zawiera między innymi opis uszkodzeń.
Sporządzenie tego dokumentu umożliwi nam zwrócenie się do Firmy kurierskiej o odszkodowanie i ułatwi dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika. Brak zgłoszenia zastrzeżeń przez Państwa przy przyjęciu paczki praktycznie zamyka nam drogę reklamacyjną w stosunku do przewoźnika.
Spełnienie lub nie powyższej prośby w żaden sposób nie wpływa na realizację Państwa uprawnień z tytułu reklamacji towaru na podstawie niezgodności towaru z umową, czy też możliwości odstąpienia od umowy, tj. w szczególności postanowień REGULAMINU naszego sklepu w zakresie POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO (pkt. 7) oraz PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (pkt. 8)