Najczęściej zadawane pytania
  1. JAKIE KORZYŚCI UZYSKAM SKŁADAJĄC ZAMÓWIENIE PRZEZ STRONĘ WWW.PETNET.PL?
  2. CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE LUB MAILOWO?
  3. JAK POPRAWNIE ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
  4. CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO W SKLEPIE BY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
  5. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
  6. W JAKI SPOSÓB ZOSTANĘ POINFORMOWANY O DACIE WYSYŁKI ZAMÓWIENIA?
  7. ILE ZAPŁACĘ ZA DOSTAWĘ?
  8. CO W PRZYPADKU KIEDY PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?

 

JAKIE KORZYŚCI UZYSKAM SKŁADAJĄC ZAMÓWIENIE PRZEZ STRONĘ WWW.PETNET.PL? 

Założenie konta w naszym sklepie otwiera przed klientem szereg możliwości. Przede wszystkim jest on w stanie przeglądać historię wszystkich swoich zamówień, posiada również szybki dostęp do swojego konta, ma możliwość sprawdzenia bieżącego statusu zamówienia, a także jego ponownego złożenia. Dla użytkowników, którzy założą konto w naszym sklepie przewidujemy możliwość skorzystania z rabatowego programu lojalnościowego oraz opcję otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami.

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE LUB MAILOWO?

Zamówienie można złożyć telefonicznie dzwoniąc pod numer 604 085 685, bądź mailowo przez formularz kontaktowy lub wysyłając wiadomość z zamówieniem bezpośrednio na naszą skrzynkę.

JAK POPRAWNIE ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Po dodaniu produktu do koszyka, wybierz dogodną formę płatności i uzupełnij formularz adresu dostawy. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.

 

CZY MUSZĘ ZAKŁADAĆ KONTO W SKLEPIE BY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Założenie konta w naszym sklepie nie jest obowiązkowe. Naszym klientom udostępniamy opcję zakupu bez rejestracji, dzięki której mogą oni złożyć jednorazowe zamówienie.

 

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 4 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy
  • W przypadku wyboru Klienta sposobu płatności za pobraniem - od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

Z naszej strony dokładamy wszelkich starań aby zamówienia wysłane były w przeciągu 24 godzin od ich złożenia. Jeżeli wyślesz zamówienie do godziny 14:00 zyskasz pewność, że wyślemy je w ciągu 24 godzin.

W JAKI SPOSÓB ZOSTANĘ POINFORMOWANY O DACIE WYSYŁKI ZAMÓWIENIA?

W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z numerem listu przewozowego. Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej DPD.

ILE ZAPŁACĘ ZA DOSTAWĘ?

Przy zamówieniu na kwotę większą niż 300 zł dostawa GRATIS NA TERENIE CAŁEJ POLSKI! (bez względu na formę płatności).

Do zamówienia o wartości poniżej 300 zł w zależności od wybranej formy płatności doliczany jest koszt transportu:

  • 7,70 zł MiniPaczka InPost
  • 10,00 zł Paczkomat InPost
  • 13,00 zł (płatność przelewem bądź kartą płatniczą)
  • 16,00 zł (płatność gotówką przy odbiorze)

 

CO W PRZYPADKU GDY PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA PODCZAS TRANSPORTU?

Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia jeżeli jest to możliwe prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@petnet.pl zawierającej numer zamówienia oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.

do góry
Pokaż pełną wersję strony